• december 2019

• november 2019

Toegang tot de SP voor voertuigen van meer dan 3,5 tot vergrendeld. We vonden ruimte direct naast de SP in een parkeerhaven op straat voor ons team en brachten een heerlijk rustige en ontspannen nacht door. Als je normaal in Beieren woont, zijn de kerkklokken helemaal niet merkbaar! 😊

• januari 2019

Nette CP, wel verkeersgeluiden maar s’nachts is het rustig. Gratis stroom en water hoewel het water in de winter is afgesloten. Bakker om de hoek.

• december 2019

• november 2019