prachtige camping, schoon sanitair, mooi uitzicht. bistro erbij en veel wandelroutes. wat wij jammer vinden dat er 7 euro pn betaald moet worden voor stroom...

Magicblack

Heerlijke rustige plek in een prachtige omgeving in de bergen. Faciliteiten zijn keurig, netjes schoon. Geen ervaren camperaar, maar dit is echt een pareltje 👌🏻

kokkelink

Hier 2 nachten gestaan. Wat een heerlijke rustige plek, schoon en mooi sanitair. Restaurant bij de camping. Wat ons wel bevreemdde was de (open) plek waar je je chemisch toilet kunt legen: een paar meter van het terras bij het restaurant. niet echt fijn wanneer je daar zit te eten.

Camping Domaine les Géorennes