• februari 2023

misschien omdat het regende vonden wij de rit naar dit oude stadje te smal, moeilijk om van de parkeerplaats weer af te rijden, dat is spannend de parking oogt op de foto ruimer dan hij feitelijk is 🥴

Judith-Maas

prachtige plek maar er staat nergens aangegeven dat het een cp is ? stonden nog 3 campers dus hebben wij hem er bij gezet, kunnen wel van alles lozen en innemen

• mei 2019

Een prima CP. Goed vlak. In het dorpje is niets te doen. Goed voor een overnachting.

• februari 2023

• mei 2019