Tijdens onze reis er voor service geweest. Grijs water lozen gratis. Cassette leegmaken en water bijvullen 10€ / 20min ! iets te duur volgens ons.

Arkadiusz

Vreselijke lokatie! Ratten lopen er rond, toiletgebouw is afgesloten en het is er vreselijk lawaaierig door rond racende jonge mannen. Misschien dat de Flot blue het nog doet maar dat heb ik niet uitgeprobeerd.

• april 2019

Mooie parkeergelegenheid vlak bij de rivier de Arve. Alle faciliteiten beschikbaar tegen een vergoeding, maar we hebben ze niet gebruikt.

• april 2019

• Rue Joseph Depoisier