• juni 2019

Ver van alle handel die we hebben gekozen alleen voor elektriciteit en een nacht doorbrengen om te rusten in aanvulling op niet overschaduwd sanitair is redelijk veilig. Kijk niet naar water omdat het een geur heeft die niet erg goed is

• februari 2018

Rommelig, geen water om te wassen, vieze toiletten en prijs is verhoogd naar 20€ voor een nacht. Zou gratis moeten zijn en alleen betaald wanneer je stroom gebruikt. 😩😩😩😩😩😩😩😡😡😡😡😡😡😡😡😡

• januari 2018

Ik was hier ook. Handige vrouw wilde 24euro, 6euro stroom en 4 euro hebben. Ik heb 12 betaald betaald. Kan deze plaats niet aanraden.

• juni 2019

• februari 2018