• november 2023

Prachtige locatie. Vriendelijke eigenaar. Kunt gratis staan. Wij kochten flesje Rose en flesje witte wijn als compensatie. Stroom en water betaald mogelijk. Grijs en Zwart water lozen niet mogelijk.

vandaag aangekomen en werden super netjes ontvangen staan gratis stroom en toilletgebruik mogelijk, schitterend uitzicht over het Rhonedal, leuke plek voor een overnachting

timmerben

Zeer goede plek voor onze ene nacht. We kochten voor € 5,60 een heerlijke fles rosé die we zelfs gekoeld kregen. Je betaalt niets voor de ruimte. Als u elektriciteit nodig heeft, laat dit dan weten aan de eigenaar van de wijnmakerij. Stopcontacten beschikbaar. We hebben niet om de prijs gevraagd.

• november 2023

• Rue des Vignes 205