• augustus 2020

Deze “camperplaats” verdiend geen sterren want het is geen camperplaats gewoon een extra parkeerplaats voor de camping gasten waar je voor je verdriet niet wilt staan

• augustus 2017

Plek is niet erg fraai, parkeerplaats voor camping. Sanizuil is ronduit smerig. Wij zijn weer doorgereden.

• oktober 2014

Locatie voor 10-15 campers, schoon en mooi aangelegd. Direct grenzend aan de rivier en het park. Betalen bij de receptie van de camping. Maar als de ondergrond nat is, wordt het een rode modderpoel.

• augustus 2020

• augustus 2017