• november 2022

Rustige camperplaats. De prijs is inclusief stroom en water. Wij hadden geen WiFi. De plakken zijn gras of grind. Deels schaduw. Sommige waren drassig door de regen. Gelegen naast een openbaar zwembad, welke alleen in de zomer open is. Geen toiletten aanwezig.

• mei 2022

Ook de paramedische voorzieningen zijn op 9 mei gesloten voor € 13,80. Maar we hebben de hele dag oorverdovend lawaai en stof van grasmaaiers, veegmachines, hogedrukreinigers en luidruchtige arbeiders! Morgen gaan we verder, jammer dat het verder eigenlijk wel een leuke plek is!

• november 2022

• mei 2022