Camping Huttopia Divonne

Divonne-les-Bains, Ain, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Vriendelijke ontvangst. Plek groot genoeg maar wel erg ongelijk. Blokken waren nodig. Zwembad niet schoon. Groene aanslag en rommel op de bodem en hondenpoep op het pad rondom zwembad. Voor mij niet een plek om terug te komen.

• oktober 2022

Leuke kleine camping. Ik boekte vooraf online, ik kon de plaats zelf ter plaatse kiezen, aangezien iedereen hetzelfde lijkt te zijn. Maar niemand zei dat de plek die we kozen duurder is. Moest achteraf bijbetalen. Toiletten en douches zijn ok. Broodjesservice is ook aanwezig en goed.

• oktober 2022

Camping Huttopia Divonne