Domaine Distaise

Grane, Drôme, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

• juli 2024

Prachtige plaatsen op terrein tussen de fruitbomen. Geweldig om te wandelen en evt. je hond uit te laten. Zwembad en douche tegen kleine vergoeding Uitbater is zéér vriendelijk en best makkelijk. Brood, wijn en streekproducten te koop bij shop naast t terrein..

• juni 2024

Prachtig terrein midden in een fruit- en groenteplantage. Een nacht met een camper tot 8m kost €7, boven 8m €10. Elektriciteit, douche, toilet en zwembad kosten extra. De dame bij de receptie is erg vriendelijk. Let op: geen afvoermogelijkheden!

• juni 2024

Als we richting Zuid Frankrijk gaan we heel vaak via deze mooie plek. Heerlijk rustig

• juli 2024

Domaine Distaise