• januari 2023

Helaas is deze plek in de wintermaanden niet meer toegankelijk voor campers. Volgens een gemeentelijk infoblad dat er uithangt is het vooral omwille van het toenemend aantal camperaars. Wel jammer dat de gemeente geen camperplaats voorziet, desnoods tegen betaling.

• september 2021

blijft fantastische plek. Echter er is eea veranderd volgens gemeentelijk discreet dat aangeplakt is op toiletgebouw: campers mogen niet langer op deze parkeerplaats staan tijdens de zomerperiode: 15 juli tot 15 september. helukkig stonden wij er eind september!

• juni 2021

Wij zijn hier nu voor de 2e keer. Nog steeds adembenemend mooi. Ideaal om te wandelen, s'avonds lekker rustig. 4G ontvangst prima. Met eigen voorzieningen lang vol te houden.

• januari 2023

• september 2021