• juli 2021

nette camping met zwembadje en sportvelden. Onze dochters hebben zich prima vermaakt dus wat wil als ouders dan nog meer!? wij betaalde €20,50 voor 4 personen inclusief stroom.

• september 2019

Rustige camping met ruime plaatsen en goed sanitair. Zwembad alleen open van juli t/m augustus. We staan overdag alleen. ‘s Avonds nog een paar passanten. Licht verkeersgeluid van de weg. De koeien maken soms meer herrie :-).

• augustus 2019

Uitstekende gemeentelijke camping, 2 personen, camper, elektriciteit, wifi, zwembad. 15 € per dag !!! Zeer vriendelijk personeel is niet te onderschatten !!!

• juli 2021

• september 2019