nog steeds een bouwplaats. Je kunt het weggooien. Er is ook water aanwezig om het toilet door te spoelen.

hbibo

We zijn hier nu voor de derde keer locatie is top, maar vandaag is het terrein voor de helft opgebroken wat er staat te gebeuren kon niemand mij vertellen maar er was maar voor maximaal drie normale campers plaats < 7 mtr.

Moai-Fuort

camperplaats is gesloten voor groot onderhoud,is nu een grote zandbak mix parkeerplaats achter de kerk is prima alternatief, alleen zijn er geen voorzieningen, wel een openbaar toilet

• Place Jean Moulin

03120, Lapalisse, Frankrijk