Miekske!

Fijne camping, zeer gastvrij en gezellig. Sanitair zeer schoon en onze honden kunnen vrij lopen waar ze willen en lekker spelen met de honden van de andere gasten. Superleuk! Carola en Enrico

Schlahmilch

Een kleine en fijne camping voor honden en hondenliefhebbers midden in de Auvergne met alle ruimte en rust onder leiding van Nederlandse eigenaren. Je kunt er lekker relaxen, zwemmen en eten. Reserveren is wel handig omdat het een erg gewilde plaats is.

SVR Hondencamping Les Cerisiers