Heel aardig campje. Je eigen plaats kiezen en de beheerder komt later een bescheiden bedrag innen. Echt een aanrader. Wij waren er met onze buscamper in mei 2023. Sappig grasveld, voor ons klopte het. John en Elly

jbeeren

als je van simpel en rustig houdt ga hier dan n paar dagen staan. wij hebben o.a. de gele wandeling gelopen. prachtig en goed bewegwijzerd. 's avonds gegeten in restaurant des voyageurs in het dorp op 5 min.loopafstand. Aardige mensen en super lekker. fam.Rotteveel

camping communal Le Falgoux