prima plek voor doorreis, water aanwezig.

bibiwessel

We zijn hier toevallig terecht gekomen wegens omrijden door files op de snelweg. Geen last gehad van lawaai (het regende wel :-) en rustig geslapen. Bakker en pizzeria in dorp op 2 min lopen. Prima plek voor 1 overnachting op doorreis.

• april 2023

een parking, met niet veel te doen in het stadje. Verbazing wekkend veel geluid door een weg vlakbij en veel enthousiasme bij familiespelletjes met stokken gooien naast de camper. Waarom zou je hier willen staan?

wibo076

prima plek voor doorreis, water aanwezig.

• april 2023

• Rue des Allobroges