Heerlijk rustig gelegen. Douche eenvoudig. Goed restaurant bij raftvereniging. Vriendelijke beheerders. Aan GR Caminho St. Jacques. Klein station op enkele meters afstand trein Clermont F. naar Nîmes.

• juli 2021

eenvoudige camping, vlakbij de rivier. Het krijgt 2 sterren, omdat er geen warm water was om te douchen. Je kunt er wel fantastisch wandelen, we hebben een stukje van de camino gelopen welke vervolgens (voor ons) overging in de' sentier des orgues' een wandeling van ca. 2,5 uur. Een échte aanrader

• september 2020

• juli 2021