Uiterst vriendelijke ontvangst door René en Ramona op deze prachtige camping. Absoluut een aanrader.

ClareJ

Enthousiaste ontvangst door René, Ramona en hun kinderen. Prachtige plek om te vertoeven. Tip: gebruik de coördinaten in je navigatie.

MPGebraad

wat een bijzondere plek, zeer vriendelijk ontvangen door jonge enthousiaste eigenaren. Veel mogelijkheden voor een fijne vakantie en prima plek voor een overnachting op reis naar het zuiden. Succes René en Ramona, we komen zeker nog eens langs. P&R

Camping Auberge Les Voisins