Rustige camping met mooie grote plekken. Laatste week september restaurant dicht. Vriendelijke ontvangst. Toegangsweg smal (u bocht) maar goed te doen. Broodservice nog beschikbaar.

addicksa

hartelijk ontvangst, fijne plek voor onze camper, met acsi card 18€ 2 personen en hond. ruim en rustig en heerlijke pizza’s! voor 2€ draai je een was in de machine. wij stonden er 1 nacht opweg naar huis. aanrader!

Adrie2006

In naseizoen rustig in groene omgeving en grote plaatsen. Sanitair schoon, douches lekker warm. Mooi om te wandelen vanaf de camping. Pas op: stop voor je linksaf indraait en ga eerst aan je rechterkant op uitvoegstrook staan. Dan kun je goed inrijden met camper langer dan 7 meter.

Camping Les Loges