Camping Les Loges

Nonette-Orsonnette, Puy-de-Dôme, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

• juni 2024

Mooie zeer goed verzorgde, wel wat afgelegen, camping aan riviertje de Allier. Niet eenvoudig te vinden maar de moeite zeker waard. Wij betaalden € 30,70 per nacht voor 2 personen, 2 honden en daarnaast €2,00 voor WiFi. Goed gegeten bij restaurant met zeer vriendelijke bediening.

• juni 2024

we zijn reeds 5 weken onderweg door Spanje, Portugal en Frankrijk. Dit is toch een van de mooiste campings tot nu toe. Niks op aan te merken.

• juni 2024

Rustige ACSI-camping aan de Allier. € 20.- invl. toeristenbelasting. Wifi kost € 2.- voor een dag. Geen toiletpapier aanwezig. Wel een restaurantje met een kleine kaart. Prima als doorgangscamping doch langer verblijf zal wellicht ook aangenaam zijn i.v.m.kano-mogelijkheden op de Allier.

Camping Les Loges