prima plek voor doorreis. 3 euro. er is een wc maar die is niet erg fris. het is eigenlijk een parkeerplaats. het dorpje is heel leuk. echt heel middeleeuws.

• december 2023

Leuk middeleeuws stadje. Prima parkeerplaats en overnachtingsplaats., zelfs verlicht. wij stonden er van 28 tot 29 december 2023 met een andere camper. de inrit is smal en de plaatsen kort, dus minder geschikt voor langere campers. ook zijn er weinig niet scheve plaatsen.

• december 2023

we waren de enige😉 geen last van de weg gehad. over bruggetjes en er gaan vele paden naar boven. prachtig stadje. glasbak vlak na de uitgang. betalen bij de uitgang.

Parking de Combes