Fantastische plek! Een hartelijk welkom en een heerlijke wijnproeverij! Mooie wijnen en heel veel uitleg over hoe ze de wijnen maken! Voor de wijnliefhebber zeker een goede plaats! Maar hou je niet van wijn, maar wel van een mooie rustige plek met uitzicht? Dan is dit ook een aanrader!

• december 2023

mooie plek. doorgereden. niemand thuis.

• juli 2020

Een puntje extra vanwege de sympathieke ontvangst: een wijnproeverij voor ons beiden. Mooie wijnen om thuis de kelder mee aan te vullen: “voor wat hoort wat”. Volslagen rust en soms zicht op de Mont Blanc (200 km. hemelsbreed) ‘s-morgens. Top plek.

• december 2023

mooie plek. doorgereden. niemand thuis.

• juli 2020

Domaine Tano Péchard