Goede camping wij hebben hier voor 17Euro per nacht met Asci gestaan. Zeer vriendelijk beheerders. sanitair is prima en schoon. Kan op camping heerlijk eten. We waren 39.90 kwijt met 1/2 fles wijn en extra patat.

Retep500

Basic...sanitair is alleen de maanden juni, juli en augustus open.

Erikviss

Aangename camping met praktisch alleen maar schaduwplekken. Nauwelijks schotel ontvangt. Aanwezig zijn een klein restaurantje, barretje en wat levensmiddelen verkoop, incl brood De plekken zijn voldoende groot. Sanitair is prima. En aardige beheerders.

Retep500

Basic...sanitair is alleen de maanden juni, juli en augustus open.

Camping Le Pontet