• december 2019

In Ruta slapen lijkt een veilige omgeving. Douches en goede toiletten. Goede supermarkt die 24 uur geopend is.

• december 2018

Toilet voor cassette werkt niet, er zijn wel knoppen maar er komt nergens water uit en het afvoerputje voor toilet is verstopt. Weer verdergereden dus.

• oktober 2018

Prima plek voor wanneer je op doorreis bent. Goed verlicht en schoon. Gratis toilet. Restaurants zijn mega-duur maar die hadden wij als camperaars niet nodig.

• december 2019

• december 2018