Prima wifi op de CP. Mooie fietsomgeving. Restaurant was gesloten.("We kunnen momenteel geen planning maken voor de opening van restaurant LA PAILLOTTE voor dit seizoen. Over een paar weken kunnen we meer informatie geven. Dank u voor uw begrip.")

• oktober 2022

Op campercontact staat dat ze open zijn tot 28 okt maar helaas op de deur stond dat ze al gesloten waren! erg vervelend

Geluk.

Mooie camping met verharde plaatsen voor camper. Restaurant met kleine kaart maar wel goed klaargemaakt. Sanitair schoon maar basic. Vriendelijke ontvangst. Helaas was meertje nog steeds leeg.

• oktober 2022

Camping Paradis Des Dombes