Camping Le Moulin de Serre

Singles, Puy-de-Dôme, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

• juli 2021

De camping ligt ver van de bewoonde wereld en wordt goed onderhouden. Het is erg rustig. Er zijn slechts 4 plaatsen bezet. Desondanks is het zwembad en restaurant open. Sanitair gedateerd maar schoon. Wij zijn na 1 dag vertrokken vanwege de vele vliegen.

• september 2020

Omgeving mooi in de bossen. Helaas veel herrie tot diep in de nacht veel dronken mensen wij schrokken van de prijs stokbrood €1,45. Verder bij de bar besteld gin tonic kregen we een bitter Lemon. Bij navraag er was geen tonic voor ons niet meer dan een keer en niet meer

• augustus 2020

• juli 2021