leuke camping aan het water . onder de platanen. Bakker, cave en vele restaurants om de hoek. Fietspad naast de camping voorzieningen okay Herhaling waard

MaxMara

top camping! wij stonden hier met de camper maar 1 nacht. heerlijk schoon en verwarmd nieuw sanitair. de kinderen even spelen op de trampoline. wij de camper in orde maken, eten koken en niks meer aan doen zo. mooie locatie aan de rivier

FloNaWee

Begrijp de positieve reviews niet. Sanitair is niet ingesteld op gemak van de klant maar op gemak van schoonmaak. Geen enkel toilet had wc-bril. Op terrein nergens een vuilnisbak en ook verlichting laat te wensen over. Locatie van camping is prima en het dorpje is sfeervol.

Camping Le Rhône