Nette camperplaats op grind. Lozen en water aanwezig. Mooi uitzicht. Onze routeplanner wilde ons via een smal 30 kilometer weggetje rechtstreeks naar de camperplaats sturen, maar ik wist van een bezoek in het verleden dat je er beter via het plaatsje naartoe kunt rijden.

David_van_Gelder

Hele fijne rustige plek, achter mooi middeleeuws dorpje. we hebben genoten van de stilte en de vogeltjes

• mei 2022

Prima overnachting plaats erg rustig overdag en nachts . Water innemen ,grijs en zwart water loos put aanwezig. Het is op loopafstand van het historisch dorp.

• mei 2022

Parking Stade Municipal