Fantastische plek aan de Lot. En dat gratis met dank aan de gemeente

Bram&Ka

Bescheiden camperplek. Je parkeert tussen hoge heggen zonder uitzicht, tegenover loosplaats. Steile krappe inrit. Je kunt doorrijden naar de rivier en staat dan op een grasveld. Wij deden dat niet vanwege de natte ondergrond. Kruideniertje tegenover inrit. Lekker rustig.

• mei 2022

wat een prachtige plek echt een aanrader. Stroom en water 2€ bakker enz tegenover de ingang. Achter het laatste hegje met de kop naar de Lot is de mooiste plek. Mooie wandelmogelijkheden voor de hond . Er is ook een goed restaurant.

Fantastische plek aan de Lot. En dat gratis met dank aan de gemeente

• mei 2022