Aire Municipale

Volvic, Puy-de-Dôme, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

• juni 2024

Bij camper plek zit ook een municipal die met stroom, douches,toilet slechts 16,20 € is. Alles was schoon en goed verzorgd.

Oppervlakte van 5 plaatsen bij de ingang van camping Onlycamp. Onze camper is 7m30 en past niet op de plaats, we moesten 2 plaatsen gebruiken, wat geen probleem is omdat we alleen waren. Serviceterminal niet gebruikt. Zeer aanwezige voertuigpassage 12 minuten van het stadscentrum

• juli 2021

2021-07-25 Onbeheerd parkeren met water- en elektriciteitspunten buiten dienst.

• juni 2024

• juli 2021

2021-07-25 Onbeheerd parkeren met water- en elektriciteitspunten buiten dienst.

Aire Municipale