Aire de Camping-Car Bourbon-Lancy

Bourbon-Lancy, Saône-et-Loire, Bourgogne-Franche-Comté, Frankrijk

3van 5

Wij zijn weer doorgereden. Je voelt je net een camperdier in een kooitje hier. Op zich een prachtige CP maar geen sfeer. 13 euro en alles inclusief is op zich niet gek. Bij Beaulon (15min) is een klein gezellig gratis CP. ;o)

Robin76

Camperplaats ligt op een rustige plaats even buiten het centrum. Enkele (allemaal verharde) plekken liggen iets schuin. De locatie is tegenover de tennishal, niet erachter. Juiste coördinaten zijn (46.6208930, 3.7634780).

3van 5

• Rue de la Petite Murette 7