Fijne camping met mooie, schaduwrijke plaatsen. Wij betaalden €24 per nacht, incl. elektriciteit en gebruik van zwembad. Net sanitair. Verder het gratis gebruik van koelkast, diepvries, microwave en wasmachine. Tenslotte is er een bar bij het zwembad voor drankjes, ijs etc.

John-Grift

in tegenstelling tot bovenstaande info ligt de camping niet op 1 km van paray le monial maar 24 km!! camping ligt naast de weg , s'nachts geen hinder dorpje heeft weinig te bieden .. voorzieningen prima .

k.ds

Een leuke kleine camping. Wij hebben deze als tussenstop gebruikt. Mooie plek met uitzicht op meer gehad. Zwembad aanwezig, toegang was gratis. Aardige ontvangst bij de receptie.

Camping du Lac Palinges