• mei 2018

Ongezellige plaats, zuil voor water en toilet legen is buiten werking

• augustus 2016

17 aug 2016. Hier aangekomen maar direct omgekeerd. Sani hadden wij niet nodig maar wij vonden het een achteraf gelegen, en ongezellige plaats. Sani: 2 euro voor 23 min. water of 20 min. stroom. Best prijzig. Aan tennishal waterkraan (geeft water), doorgereden naar Rupt sur Moselle.

• mei 2016

Hartstikke leuk plekje in lieflijk dalletje met beekje. Naast kleine sporthal en jeux de boules-plaats. Schoon, rustig en met uitzicht. Wij stonden er alleen en er waren ook geen activiteiten. Start van twee lange wandelingen (12 en 18 km).

• mei 2018

Ongezellige plaats, zuil voor water en toilet legen is buiten werking