Prachtig plekje. Lekker rustig. Toen we wegreden zagen we een stokbroden automaat. Links van de weg direct voor de kroeg. Of er wat inzat konden we zo snel niet zien. Het was ook op zondag dat wij er waren.

• september 2021

prachtig plek achter oud kerkje, voorzieningen zijn gratis , en je kan goed wandelen bij het stuwmeer

• augustus 2020

Great Aire, gelegen in een charmant dorpje achter een kerk. Schone eenvoudige wasruimte, maar heeft toiletrol! Recycling, vuilstortplaats en zoetwaterpunt. Mooie grachtenwandeling de ene kant op en het glorieuze meer de andere kant op, zeker de moeite waard om hier wat tijd door te brengen.

• september 2021

• augustus 2020