vriendelijke ontvangst en wij hadden een prima plek. sanitair niet handig, zonder wc bril, maar in het super zwembad prima sanitair. Gezellig plaatsje, geen mooi zandstrand, maar wel heerlijke baaitjes om naar toe te fietsen. kortom een prima verblijf hier.

AMVS

inderdaad mooi zwembad maar sanitair verouderd . Werd door personeelstekort slechts 1 keer per dag schoongemaakt. Hadden gereserveerd voor een plek waar ik de schotelantenne kon gebruiken. Nee dus. plaatsen zeer bobbelig. Prijs/kwaliteitverhouding niet juist .

JokWil

Prima camping met zwembad. Sanitair in orde. Dorp niet op loopafstand maar met fiets wel goed te doen. Fietsroute naar Vannes. Geen mooi strand in de nabije omgeving.

Camping de L'Allée