Stonden zojuist voor en gesloten poort. De automaat gaf een dat de camperplaats tot 1 maart gesloten is. Konden de site niet beoordelen en daarom drie sterren gegeven, gerelateerd aan andere reviews.

OnTheRoadAgain2210

verbleef hier twee nachten mooie site toiletten een beetje gedateerd maar brandschoon mooie stad we komen terug Nana en Lorette

nana/lorette

Wat er hier niet goed aan is,een raadsel.Er is schaduw,gras en zon.WiFi water en elektriciteit.Grote plaatsen en tussenin haagjes.Voor mij is dit top.Hopelijk kom ik er nog veel tegen op mijn reis naar Spanje.

• Rue du Chaffaud

22650, Beaussais-sur-Mer, Frankrijk