• januari 2022

Dit is hier niet langer een officiële camperplaats Aire en het is verboden om zwart afval te legen zoals op een van uw foto's te zien is, aangezien die afvoer rechtstreeks uitmondt in de rivier de Vilaine!

• augustus 2020

Je kunt naast het havenkantoor en op de parking (een stukje terug) nog wel parkeren maar het vrouwtje van het kantoor vertelde ons dat het geen camperplaats is, ook al staat het wel overal zo vermeld. Ook staan er in het midden van deze plek voortaan vuilcontainers.

• augustus 2020

Rustig plek om te overnachten. Mixed parking. Grijs water lozen en drinkwater innemen is geen probleem maar je toilet legen is niet toegestaan (wat wel gedaan wordt) voor zover wij begrepen hebben. Staat ook niet aangegeven.

• januari 2022

Port de Folleux