let op! op maamdag gesloten! Dus kan je niet erin of eruit.

campervanhero

toch niet zo’n rustige plaats, spijtig genoeg heel veel passerende auto’s tot zeer laat… wij vonden brest niet zo’n leuke stad, museum marine was ok!

Stefan-Corstjens

prima plek, laaste parkeerplaats voor ingang oceanopolis. overdag druk met andere autos. namiddag leeg aan het worden, na 18:00 uitgestorven. prima slaapplaats. bakker Paul 400 m vderop bij jachthaven parkeerplaats. (hier is ook een co) geen voorzieningen, daarom geen 5 sterren.

maarten65

let op! op maamdag gesloten! Dus kan je niet erin of eruit.

• Rue des Cormorans

29200, Brest, FrankrijkSitecode: 79971