• oktober 2022

Grote standplaatsen. Veel faciliteiten, zelfs een hondendouche. Moesten we onze honden maar meenemen op de stranden - niet toegestaan tot 31/10. Toiletblok is momenteel gemengd. Gemiddeld toiletdecor maar nog belangrijker, erg schoon. Geen toiletbrillen. Al met al 3,5 tot 4 sterren.

• september 2020

camping netjes in september maar vreemd rond te lopen met plastic polsbandje dat nooit wordt gecontroleerd op een stille camping. Om 20.00 uur poort dicht en niemand van de receptie meer te bekennen 🤔

• oktober 2022

• september 2020