Fijne plek, prima voorzieningen

bus99

Leuke kleine camping. Bij aankomst mochten we zelf een plaats uitzoeken. Cap Erquy goed te bereiken met ebike. Sanitair had wat vaker schoongemaakt kunnen. We hebben een paar dagen met veel plezier op deze camping gestaan.

Frank987654321

Top locatie. 20km fietsen naar cap frehel via EV 4.- mooie afwisselende route. Kleinschalig - plekken met zon/schaduw. Fijne ontvangst -sanitair op orde. plus punt de bereikbaarheid van de zee (lopend)

Fijne plek, prima voorzieningen

Camping la Vallee