• juli 2020

Prijs-kwaliteit prima. Overvol, maar toch aangenaam. Sanitair nieuw en zeer netjes.Betaalden slechts 15 € voor kleine camper, 2 personen en electric. De helft minder dan op andere camping. Aanrader dus.

• januari 2020

• augustus 2019

De aangegeven prijzen komen niet overeen. Elektriciteit is in rekening gebracht. Ik heb vandaag twee nachten betaald (een camper + twee volwassenen + elektriciteit) € 57,24 kamperen is leuk. de plaatsen zijn groot en goed gedefinieerd, de voorzieningen zijn zeer schoon.

• juli 2020

• januari 2020