aangename plek met water, afvoer en elektriciteit, mogelijkheid om mooie wandelingen rond het meer te maken Pizzeria naast de deur, 9 minuten lopen, heerlijk. jammer dat de laptops erg slecht of helemaal niet gaan (bijna onbestaand netwerk)

• maart 2022

Mooie plek, maar we hebben onze trekhaak geaard op weg naar binnen omdat we een lange overhang hebben.

• oktober 2021

prima cp jammer van de water kraan dat ze er de cassette er spoelen , heb er zelf met droog toilet geen last van .

• maart 2022

• oktober 2021