Super rustige camping, vlak naast het water. Het zicht is super. Vlakbij het stadje. Bakker op 5 min. fietsafstand. Ideaal om Harras de Hennebont te bezoeken. Sanitair is super proper. Vriendelijk onthaal.

minoes4

We arriveerden vòòr 12:00u. De dame a/d receptie, was erg kort af. We konden pas om 17:00u. op de camping. Enkele minuten nadien sloot ze de receptie en vertrok. Hierna aan de overkant op de CP gaan staan.

JosCP

Eenvoudige camping. Sanitair mocht wat vaker schoongemaakt worden. Wij hadden een fijne, ruime plek aan de rivier. Heerlijke pizza gegeten bij Del Castello in het dorp.

Camping d’Hennebont