• augustus 2018

Hier een weekje gestaan met de camper. Kregen eerst een plaatske volledig onder de bomen met geen zon en drassig maar was geen probleem om andere plek te krijgen. Vriendelijke, rustige camping .3 km van mooi strandje met gezellige cafeetjes.

• juni 2016

Enthousiaste campingbaas die samen met zijn vrouw sinds oktober 2015 eigenaar is. Bracht ons met eigen auto naar de dierenarts toen onze hond ziek was, wilde dat niet betaald hebben! Informatief over de omgeving. Goede voorzieningen, ook voor kinderen. Prettig verblijf.

• augustus 2018

• juni 2016