• september 2019

Je moet verder doorrijden dan wat Google Maps aangeeft. Verder als beschreven. Dinan is uitzonderlijk. Met de fiets er naar toe een uitdaging vanwege de steile hellingen

• augustus 2019

Goede plek om Dinan te bezoeken, prachtige stad. Overdag was het erg rustig, in de avond tot middernacht was er jeugd op de tennisbanen. Af en toe reed er ook een auto hard voorbij. Ik heb daardoor wat onrustig geslapen. Prima plek om je vuilwatertank te lozen en je toilet te verschonen.

• november 2017

Service erg slecht, nadat we een muntje hadden gekocht bij de tabac ( 200 meter terug) kregen we er geen water uit. Terug bij de tabac wilde meneer ons niet helpen, water is een zaak van de gemeente en die is dicht en nee ik kreeg geen geld terug. Jammer want het is een goede plek.

• september 2019

• augustus 2019