• december 2023

Fantastische lokatie aan de monding van de rivier. Leuk dorpje met alle voorzieningen. Kerkje is ook de moeite om te bezoeken. Wij bleven twee nachten in de Zomer.

rustige en aangename plek vrij atypisch dorp

Matrix7702

Om 17 uur was er volgens de communicatiepaal geen plaats. Er waren veel plekken vrij. Allemaal gereserveerd? Of is het apparaat niet goed. Onvriendelijk systeem , ik zou hier niet meer naartoe gaan. In directe omgeving niet veel anders te vinden.

• december 2023

rustige en aangename plek vrij atypisch dorp