mooie plek, service deed het prima. ook vuilnis kan je hier keurig kwijt.

campervanhero

zeker rustig, goed gezind, dicht bij de kerk, gemakkelijk bereikbaar. Ik kon de andere diensten niet evalueren omdat we niet stopten.

• september 2021

Als toevoeging op vorig commentaar :je staat vlak, grasranden aanwezig. Drinkwater (gratis) heeft aansluiting voor waterslang en komt met een vrij krachtige straal. Voor de goede orde het restaurant is alleen open voor de lunch en enkel maandag tot en met vrijdag.

Henri-Hansje

mooie plek, service deed het prima. ook vuilnis kan je hier keurig kwijt.

• september 2021

• Route de Gorrekear