Wij waren op deze mooi aangelegde camping van 9 juni tot 12 juni. De camping ligt aan een meertje met vissteigers en een mooi park. Er is goed en net sanitair. De beheerder spreekt alleen Frans. 4 sterren omdat het zwembad pas in juli open gaat.

berthof

rond 11.30 uur stonden wij voor een gesloten poort en kantoor. bij aanbellen deed de beheerder open met de mededeling na 14.00 uur zijn wij weer geopend. wat een negatieve klantvriendelijkheid had deze camping beheerder. wij zijn direct door gereden. advies deze camping overslaan.

• mei 2022

Prima camping aan de rand van een meer. Zon en schaduwplekken. Keurig sanitair. Bar aanwezig en hapje eten mogelijk.

• mei 2022

Camping Aquarev Seasonova