• juni 2024

een heerlijk rustige plek. de toegang met slagboom miscchien lastig maar wel in het Nederlands. prima verzorgd en een goede bakker in het dorp.

jm-de-jong

Alle voorzieningen, gigantisch en rustig. Visvijver, toiletten, grijs water- en wc loosplaats. Schaduw. Temidden van mooie rustieke dorpjes. Voormalige camping die nu een camperplaats is.

Motörhome

Ik sluit mij aan bij de vorige review betalen met bankpas waarna inrij code en code voor toegang sanitair

• juni 2024

Aire de Pléhédel