• januari 2021

echt een supermarkt met wasmachines. gratis servicepunt (vers water, afval en toilet). supermarkt prijzen eten en goed gevuld. niet zeker van overnachting, maar ik kan niet zien waarom niet

• september 2019

wij zijn hier geweest maar wij konden geen camperplekken vinden. Drukke supermarkt en diverse andere winkeltjes maar geen camperplekken (geen camperbordjes).

• juni 2017

Betreurenswaardige plek, plaats voor afvalwater lozen in een droevige staat. We zijn verder gereden.

• januari 2021

• september 2019