• juli 2020

Wij stonden hier 2 nachten, om de etappes af te fietsen langs de route Nantes á Brest. Ideaal. Veel ruimte heerlijk stil prachtige locatie. Maar het is geen camperplaats, is een rustplaats voor wandelaars en fietsers met idd keurige toiletruimte! Campers worden wel "gedoogd ".

• augustus 2019

• februari 2019

wij fietsten op een zondag langs het kanaal en zagen er een aantal campers staan. Om verder langs het kanaal te fietsen, besloten wij daar de volgende dag ook te gaan staan. er was niemand meer, dus hadden wij het rijk alleen. het is er lekker rustig en de gemeente komt de toiletten schoonmaken.

• juli 2020

• augustus 2019